Sponsoren

JAARCONGRES LANDBOUW ZONDER CHEMIE – HOE DAN? PLANTGEZONDHEID, DONDERDAG 27 FEBRUARI 2020, BERKEL EN RODENRIJS, 10.00 – 17.00 uur

De sponsorlijst wordt voortdurend aangevuld – heb je interesse om bij te dragen aan dit congres? Stuur dan een mail naar Bianca van der Ha via bianca@foodlog.nl


Host en Initiator:

  • Koppert Biological Systems

    Koppert Biological Systems ontwikkelt duurzame oplossingen voor de teelt van voedselgewassen en sierplanten. Samen met telers en in samenwerking met de natuur, zetten wij ons in om land- en tuinbouwproducten gezond, veilig, productief en weerbaar te maken. Dit bereiken we door natuurlijke vijanden in te zetten bij de bestrijding van plaaginsecten, hommels voor natuurlijke bestuiving, en producten die de gewassen zowel boven- als ondergronds versterken. Vitale ecosystemen op een natuurlijke manier herstellen en beschermen is de basis voor gezonde gewassen en een evenwichtige omgeving.

  • Partners:

  • Artemis Belangenvereniging

    Artemis behartigt de belangen van bedrijven die actief zijn in het onderzoek, de productie en verkoop van biologische bestrijders, bestuivers en van gewasbescherming van natuurlijke oorsprong.

  • Schulp vruchtensappen

    Familie Schulp is sinds 1861 gevestigd aan het Zandpad in Breukelen, langs de rivier de Vecht. Hier begon, vijf generaties terug, Albertus Schulp met het telen van appels en peren in zijn hoogstamboomgaard. De liefde voor het fruit ging van vader op zoon. Tot 1995 waren Albert Schulp jr. en vader Gerrit vooral gericht op de teelt van kwaliteitsfruit. In dat jaar begon Albert met het verwerken van fruit tot vruchtensap. Ook bij de verwerking wilde hij, als fruitkenner, geen concessies doen aan de kwaliteit. De vers geperste sappen werden in toenemende mate gewaardeerd in Breukelen en omstreken.

  • Overige sponsoren:

  • Syngenta

    Syngenta helpt telers de moeilijkste uitdaging aan te gaan: hoe een groeiende bevolking duurzaam te voeden. Door onze wetenschap en innovatieve oplossingen in zaden en gewasbescherming verandert de manier waarop gewassen worden geteeld, zodat miljoenen telers wereldwijd de beschikbare hulpbronnen zoals water en land beter kunnen gebruiken. Ons bedrijf - en de voedselveiligheid van de wereld - is afhankelijk van duurzame natuurlijke hulpbronnen, gezonde ecosystemen en bloeiende plattelandsgemeenschappen. Daarom werken we samen met industriële partners, overheden en NGO's om de verwezenlijking van de duurzame ontwikkelingsdoelen (SDG's) van de Verenigde Naties te ondersteunen.

  • Bastiaansen Bio

    Het mag duidelijk zijn: onze passie is kaas. Biologische kaas welteverstaan. Kaas is voor ons dan ook veel méér dan kaas. Het is een wereld van koeien, schapen en geiten die buiten lopen. Een wereld van biologische boeren die met veel toewijding en vakmanschap de melk voor onze kazen produceren. Puur natuur. Kaas van Bastiaansen Bio is biologisch, vegetarisch en verantwoord. We gebruiken alleen de beste ingrediënten; geen kleurstoffen, smaakversterkers, conserveermiddel en andere toevoegingen. Na productie mag de kaas in alle rust rijpen om zijn volle smaak te ontwikkelen. En dat proef je!

  • Plant Health Cure

    Plant Health Cure (PHC) is specialist en koploper op het gebied van mycorrhiza-technologie en bodembiologie. De gezondheid van planten komt voor het grootste deel uit de grond. PHC werkt daarom niet met snelle eenzijdige probleemoplossers, maar met teeltspecifieke programma’s om de gezondheid van de bodem te optimaliseren. PHC-teeltprogramma’s worden speciaal ontwikkeld om de gezondheid van grond, plant, mens en dier te verbeteren terwijl gelijktijdig veel meer CO2 in de bodem wordt vastgelegd. Dit doet PHC inmiddels in 28 landen met enthousiasme en liefde voor de gehele grondgebonden agrarische sector.

  • Looye Kwekers

    Looye behoort met haar twee merken – Honingtomaten® en JOYN® – tot de beste kwekers van Nederland. Ze kweken tomaten op hun eigen manier: ze kiezen voor smaakvolle tomatenrassen en kweken deze in evenwicht met de natuur.

  • Mediapartners:

  • FoodPersonality

    Via een maandelijks vakblad, websites, congressen, evenementen en middels betrokkenheid bij diverse Awards informeert FoodPersonality haar leden sinds 1983 over de laatste trends binnen de food retail en FMCG. Denk daarbij aan formuleontwikkelingen, de verhouding tussen foodretail en levensmiddelenproducenten, assortimentsontwikkelingen en de maatschappelijke druk op de sector. Daarnaast is er volop aandacht voor nieuwe initiatieven en de voortgaande consolidatie bij zowel retailpartijen als FMCG-fabrikanten.

  • Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL)

    CBL (Centraal Bureau Levensmiddelenhandel) behartigt als brancheorganisatie de belangen van de supermarkten en foodservicebedrijven.

  • Agrifirm

    Agrifirm is een coöperatie waarin zo’n 17.000 Nederlandse veehouders en telers hun krachten hebben gebundeld. Zo behalen we maximaal inkoopvoordeel op kwalitatief hoogstaande producten als diervoeders, zaaizaden, meststoffen en gewasbeschermingsmiddelen. Ook geeft het ons de slagkracht om te investeren in kennis en innovatie. Kennis die wij vertalen in praktische oplossingen voor het boerenerf. Het is onze missie om meetbare, relevante en duurzame waarde te leveren op de boerderij, de akker en in de industrie. Zo dragen wij bij aan het duurzaam en succesvol telen van gewassen en houden van dieren. Kortom: Een verantwoorde voedselketen voor toekomstige generaties.
    - Better Together -

  • Nederlandse Akkerbouw Vakbond

    De Nederlandse Akkerbouw Vakbond (NAV) is de belangenorganisatie van en voor akkerbouwers in Nederland. Uit onvrede over de belangenbehartiging door de gevestigde organisaties is de vakbond opgericht op 2 juni 1993. Een goed inkomen voor akkerbouwers op korte en langere termijn. Dat is de missie van de Nederlandse Akkerbouw Vakbond.

  • CLM

    CLM is een onafhankelijk kennis- en adviesbureau op het gebied van landbouw, voedsel, natuur en milieu.

  • EVMI

    EVMI is een onafhankelijk vakblad – op papier en online – voor de professional in de levensmiddelenindustrie. Het richt zich op kwaliteitsmanagers, productontwikkelaars, marketing managers en algemeen managers in de voedings- en genotsmiddelenindustrie, de toeleveranciers en de afnemers van deze bedrijven. EVMI bericht over nutritionele en technische aspecten van de voedselproductie, en besteedt daarnaast veel aandacht aan duurzaamheid en marketing.

  • Heeft u interesse om sponsor te worden? Neem dan contact op via redactie@foodlog.nl!